Kjærligheten

Kjærligheten er en fin ting, det handler om respekt, nærhet og varme. Det handler om å se hverandre, og å være nær. Snakke sammen om det gode og det vonde, støtte hverandre i den daglige gjerningen

mandag 25. februar 2013

Dagen kom....og dagen gikk

Foreløpig blir det bare et kort blogginnlegg med noen få bilder......vi må få landet litt og summet oss litt.....det er så utrolig mange som skal takkes, så avsindig mange flotte mennesker som har stått på og som bidro til at vielsen og festen ble både vakker, høytidelig og morsom.

Det skal også linkes og snakkes pent om alt og alle, det lover jeg.

Her kommer et par tre bilder:


Vakre Sollia kirke fylt til randen av gjester, her er jeg på vei inn sammen med min sønn som førte meg til alteret..

Nygift og på vei ut til egenkomponert brudemarsj, sammen med min kjære. du verden for en opplevelse,



Bestefar på 99 holdt en gripende tale og gikk stående applaus etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar