Kjærligheten

Kjærligheten er en fin ting, det handler om respekt, nærhet og varme. Det handler om å se hverandre, og å være nær. Snakke sammen om det gode og det vonde, støtte hverandre i den daglige gjerningen

onsdag 6. februar 2013

I rute

Nå blir det lister de neste 2 ukene, det er bare litt over to uker igjen til jeg blir fru T. Rart å tenke på egentlig, men nå nærmer det seg fort.

Lister over gjester, mat og kirkeprogram er veldig klart. Jeg blir nå å lage lister over det vi skal kjøpe inn, over overnattingen hjemme, over hva som gjenstår. Den kanskje aller viktigste listen er den som skal lages over hva som skal skje på festen. Tror jammen jeg skal begynne å tenke på den når jeg drar hjem med toget i dag. Og kanskje får jeg tid til å lage overnattingslisten også.

Jeg mangler en toastmaster, det skulle jeg hatt ganske fort, da kunne jeg overlatt litt til vedkommende når det gjelder selve festen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar