Kjærligheten

Kjærligheten er en fin ting, det handler om respekt, nærhet og varme. Det handler om å se hverandre, og å være nær. Snakke sammen om det gode og det vonde, støtte hverandre i den daglige gjerningen

torsdag 21. februar 2013

Magefølelse

I morgen skal jeg av gårde og kjøpe røde roser som skal brukes i brudebuketten, i bukettene i kirken og som borddekorasjoner. Vi har fått et gavekort på kr 1000 på plantasjen, som vi skal handle inn for. Jeg fikk en magefølelse, eller tenkte på at det kanskje er røde roser på ukestilbud akkurat denne uka. Jeg er medlem hos Plantasjen og får sånne tilbud hver uke.

Gjett'a hva som dukket opp:



Wow, da skal jeg jammen titte litt ekstra etter andre ting også. Kanskje noe annet fint blir med meg hjem i morgen. Sjekk www.plantasjen.no.

Det skal jeg blogge om ved en annen anledning.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar